Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 10:16 - Парите или живота ??!!
Автор: maikanabolnodete Категория: Новини   
Прочетен: 2683 Коментари: 0 Гласове:
2



Никога преди не съм публикувала нещо такова но не мога по друг начин да изразя болката и обидата която беше нанесена на мен и на моето дете.Дъщеря ми е на 5 годинки и преди 1 месец по грешка изпи белина.Ние сме от Разград но веднага ни насочиха към болница Пирогов в София-отделение Детско гръдно.
Постъпихме в понеделник 13 май.Прие ни доцент Христо Шивачев на който ще съм благодарна до края на живота си.Отделението наистина беше претъпкано и имаше само едно свободно място-леглото до нашето.На следващата сутрин 14 май в стаята ми влезна една много "мила" сестра която ми каза че трябва да си взема нещата и че ще ни преместят на горния етаж в коремното отделение ,защото тази стая е била ЗАПАЗЕНА за едно момиче на 17 години.По-късно от други майки разбрах че става дума за случайа с момичето с изгорен хранопровод от Кока кола.
Попитах ги защо ни местят при положение че в нашта стая имаше едно свободно легло.Отговорът беше,цитирам "Това не е какво да е момиче,тя няма да иска да спи в една стая с цигани.Край на темата"
Почувствах се много обидена (не защото нарекоха една чистокръвна българка-циганка),а защото за нас обикновените хора които не можем да плащаме за лечението на децата си,се държат като с животни.Момичето дойде след по-малко от 20 минути,сестрата и каза да влиза спокойно и че това е нейната стая,а аз едва ли не съм натрапница.
Преместиха ни на горния етаж,където всички бяха в шок от това че сме при тях а не в отделението в което трябва да бъдем.За жалост за пореден път разбрах че в тази държава нямаш ли пари-НЕ СИ ЧОВЕК



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maikanabolnodete
Категория: Новини
Прочетен: 12966
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930